søndag 5. desember 2010

Det kommer en ny dag i morgen....

...er ofte redningstanken min når det gjelder å holde oppe egen motivasjon i forholdet til trening. Det var akkurat det jeg tenkte da jeg lørdag ettermiddag, etter å ha drevet service for barna hele dagen, sto fult påkledd i treningsklær og ville rekke en rask tur med løpeskoene mine før vi skulle i middagsselskap. Jeg måtte snu før utgangsdøra og innse at- "dette rekker du ikke Jeanette".

Dagen i morgen, den kom...og jeg sitter i skrivende stund klar i mine treningsklær. Jakke, løpesko og refleksvest ligger på vent i gangen. Aksel må bare sovne og storesøster og pappa komme hjem slik at lillegutt slipper å være alene når mor legger ut på dagens etterlengtede treningstur. Hva er vel bedre enn frisk luft i mørket seint en søndagskveld? Kropp og hode nullstilles og sikten ut i den nye uka blir så mye bedre!




mens pappa Jimmy var ute på skitur i Botnemarka laget jentene musehale
 
....musehalen var en del av kostymet  for Juleoppvisning denne 2. søndagen i advent.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar