onsdag 8. desember 2010

2153 skritt det siste døgnet!

I løpet av det siste døgnet har skrittelleren min steget med fattige 2153 skritt, noe som tilsvarer omlag 1,5 kilometer.
Hvem skulle trodd at man kan bli SÅ sliten av å tilbakelegge denne distansen? Helt utmattet!


I følge tabellen og antall skritt jeg har tilbakelagt har jeg hatt en svært innaktiv dag!

Men når man tar i betraktning at alle skrittene er tatt innendørs med en snørrfille i den ene handa og barnemat i den andre, alt iakttatt av en liten krabat som vræler bare mor kommer ut av synet et lite minutt, ja da er denne følelsen av utmattelse litt mer innlysende.  Svært innaktiv liksom???

Det er nå en time igjen til kroppen burde være i hvilemodus. Sofaen roper på meg og jeg vil redde meg selv med tanken på at "Det kommer en ny dag i morgen" .

Eller jeg kan se etter i skapet om det er noe vi mangler slik at jeg MÅ gå på butikken akkurat NÅ! I disse dager kan 30 minutter på Rimi betegnes som rekrasjon og aktiv restitusjon!

God kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar