torsdag 31. mai 2012

Fritime for frustrasjon

For de som følger treningsplanen min kan det se ut som om jeg ikke har vært i aktivitet de siste ukene- dette er selvfølgelig feil- jeg bare skjuler det veldig godt...og i tillegg må jeg innrømme at det er ikke like gøy å skrive en offentlig treningsplan når innholdet bare blir mer og mer redusert i forhold til intensitet og kapasitet.

Jeg savner så innmari å kunne løpe- jeg blir faktisk irritert når jeg ser andre er ute å løper langs veien eller i skogen! I tillegg har jeg en egen liten "hær" på jobben som de siste ukene daglig har snakket om opptrappingen til Stockholm Maraton. Jeg skulle jo egentlig også være med der- i stede har jeg fått refundert innbetalt startkontingent med beskjed om at jeg er velkommen tilbake et annet år! Gjett om jeg skal- for det blir et annet år!


I mellomtiden snakker jeg HØYT til meg selv og repeterer at denne tilstanden jeg nå befinner meg i kun er for en kort periode i livet- så HOLD KJEFT og slutt å syt! Slike daglige formaninger hjelper faktisk litt:)

Det hjelper også med en egen "fritime" hver eneste dag. Rask gange (så magen skrangler) langt til skogs er den bese terapi kropp og hode kan få nå om dagen.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar