fredag 3. februar 2012

Ut av dvale

Endelig er februar ankommet og jeg kan flagge for at det ikke er den treninga du legger ned mellom 1 og 31. januar som er den viktigste - men heller balansen mellom inntak, forbruk, holdning og innsats resten av alle dagene i året.

Januar er ikke en kick-off måned hvor jeg manifester mine mål og visjoner, samt kaster meg over all informasjon om den perfekte trening, den perfekte kropp og en sikker vei til en varig sunn livsstil.


Januar er kveldende fanatisk når det kommer til helse og livsstil - det blir jo helt krampe!

Januar er den måneden i året du kan banne på at de som har valgt en inaktiv livsstil, står enda mer steilt og klamrer seg fast til sitt usunne valg- for min del ønsker jeg å distansere meg fra disse fanatiske forsidene i media. Jeg vil heller ikke vedkjenne meg at jeg er litt i samme kategori som helsefantastene som pryder forsidene i media denne første måneden hvert eneste år.

Hurra for Februar!

Det er nå det virkelige starter - hvor mange henger fortsatt med?



1 kommentar:

  1. Henger med jeg, og regner med å få like mye inspirasjon i år som i fjor :)

    SvarSlett