torsdag 3. mars 2011

Jeg kan være kul!

I dag tok jeg med meg akebrettet når jeg hentet Selma i barnehagen. Da kan vi nesten ake fra dør til dør og vips er vi hjemme!



Mamma kan være litt kul, innimellom, og ekstra gøy var det når vi filmet aketuren og kunne se på det etterpå.

Jeg prøver iherdig og danke ut favoritten som fortsatt er pappa Jimmy.

Men før vi rakk å komme inn døra hørte jeg følgende fra Selma.

Selma: Pappa tuller med meg, han løper etter meg med spaden og skal fange meg....på lat. Men mamma, du er litt sånn kjedelig.
Mamma Jeanette: ....er jeg kjedelig?
Selma: Ja litt, men du ler når jeg tuller da.

Hvor kul er du?

1 kommentar:

  1. Haha, så søtt da :D
    Det er ikke alltid så lett å være den kuleste. Jeg er veldig lite kul selv, da tenker jeg i hodet på lillebroren min som er 5 år. Han vil helst spille videospill, og det er ikke storesøster så glad i :P

    SvarSlett