mandag 21. mars 2011

Tilbake på jobb...

I dag er det 9 måneder siden Aksel ble født og jeg har hatt min første arbeidsdag...helt fantastisk!

Det er så godt å ha en jobb jeg gleder meg til å komme tilbake til.



Dagen startet helt strålende, jeg lusket meg opp kl. 05.00 og var så stille som bare en mamma kan være. Jeg hadde maks 30 minutter på før jeg måtte sitte klar på sykkelen. Den store overraskelsen i dag var månen som ventet meg utenfor vinduet under dagens første måltid.

Var det noen andre som fikk se månen i dag?


Det er noe spesielt med lyset kl 06.00...og på parkeringsplassen var det allerede fult opp med biler.

Pendlerbiler...jeg var ikke den eneste som er våken allikevel!


Gamle kunster er ikke glemt...det ble ingen pause hos Baker Hansen i dag, men jeg rakk en snartur innom før jeg snudde nesa hjem denne ettermiddag. I rute med NSB og en varm latte er ikke så verst det heller!


På vei hjem fra min første arbeidsdag ser jeg at vinteren er på vei til å forsvinne, det er så godt å se at snøen endelig begynner å råtne og jeg kan kjenne tørr asfalt under sykkelhjulene....

Det er fint å være på frifot igjen med det er enda bedre å ha en liten velkomstkomite som venter når jeg kommer hjem på ettermiddagen!

Jeg tror dette graderte uttaket med jobb annenhver uke, vårblomster og en hjemmeværende pappa blir en fin fin tid!

Ønsker alle en sprek uke fylt med masse vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar