torsdag 9. desember 2010

Alle hjerter gleder seg....det er så lite som skal til!

Jeg smatt ut døra seint i går kveld og rakk en tur på Rimi før det var leggetid. Med lua godt ned i panna og musikk på ørene tok jeg meg også frihet til en liten ekstra sløyfe i nabolaget på vei til butikken. Ikke værst å bli reddet av et "tomt" matskap sent en onsdag kveld. Handleposene ble fylt med livsnødvendige ting? før jeg trasket tilbake til Lerkeveien igjen.

En dag innendørs utlignes når mor får puste inn dette på kveldstid

Tilbake i stua viste skrittelleren 6577 skritt.

Yes! Jeg hadde beveget meg fra betegnelsen meget innaktiv til moderat aktiv, og det bare på 40  minutter! Inkludert i dette hadde jeg fått matvarer og vakker vinterstemning.

Mors hjerte var igjen rolig og gledet seg til å våkne opp til sine små sjarmtroll om noen få timer


....og hva er vel bedre enn å våkne opp til denne lille krabaten?

Nå skal vi ut i sola!
Ha en flott dag....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar