søndag 19. desember 2010

Et pusterom for å ikke glemme

Jimmy og jeg har hatt et døgn på egenhånd i Oslo. Til tross for overnatting på hotell, god mat, barnefri og kaffelatte er vi ikke så veldig mye mer uthvilt enn før vi dro. Årsak kan mulig være at vi også i løpet av dette døgnet deltok aktivt i storbyens julebordsesong.

Uthvilt eller ikke uthvilt?

Det er godt å bli minnet på ting som er blitt glemt!


Et julebord med jentene minner meg om en super jentegjeng!



 En løpetur i Frognerparken søndag formiddag minner meg om Jimmy og Jeanette på klineren i "gamledager"



...og en rolig stund på Kaffebrenneriet minner meg om to små sjarmtroll som jeg savner veldig mye, og gleder meg til å komme hjem til!


Har du glemt noe?

1 kommentar:

  1. Hei snuppa:) Veldig fiine jenter på bildene, men det mangler vel et par stykker:)Ser ut som om dere hadde det utrolig gøy! Følger forresten med på bloggen din hver dag...Føler liksom at jeg har oversikten over hva som skjer oppå fjellet:)
    klem klem

    SvarSlett