fredag 22. februar 2013

I bakrus

Oi oi oi....vi vet jo alle at etter en opptur kommer det som oftes en nedtur (og omvendt)- bryllup intet unntak! De to siste ukene har virkelig vært en berg og dalbane- hvor bruden har fløyet rimelig høyt den første tiden for deretter å ha tatt noen skikkelige ukontrollerte loops.

Det ble jo så fryktelig stille- sånn helt plutselig! Barna i barnehagen, mannen på jobb og jeg- jeg er jo hjemme. Diller og daller- og pusler med meg og mitt i min lille permisjonsboble.

Heldigvis har jeg våknet til liv igjen og kommet meg på trening med minstejenta på slep, fått meg gode løpeøkter i frisk luft og senket skuldrene de nødvendige hakk. I skrivende stund sitter jeg klar og har pakket treningsbagen for ukas siste intervalløkt. Så mens jeg venter på at minsten skal våkne drømmer jeg meg litt bort i noen fryktelig fine og minnerike bilder som vi fikk levert denne uka.















Bilder: Torill Kjørum

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse!
    Nydelige bilder av pene mennesker.
    Morsomt bilde av brudepiken med skøyer fjes ....

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) vi hadde en flott dag og barna var så flinke...og fine:)
      Jeg er veldig stolt og kommer nok til å dele flere bilder etterhvert!
      God helg:)

      Jeanette

      Slett