tirsdag 25. desember 2012

God Jul!

Jeg har en tendens til å gå i dvale vinterstid og hver desember er derfor like spennende når det gjelder juleforberedelser- men, akkurat som tidligere år, rakk vi frem i tide også dette året.

Hverdagen går i sus og dus- vi koser oss med å gjøre alt og ingenting. Selv tar jeg på meg treningsklærne når det passer tidsplanen til resten av familien- og må si det er en opptur om dagen når jeg kan løpe ute i et tilnærmet perfekt vinterlandskap. La det vare!

I desember har vi også lagt inn det ekstra giret i forhold til planlegging av vårt bryllup som er i løpet av noen få uker. Må ærlig innrømme at her går det mye mer tid enn jeg først hadde trodd vi skulle bruke. Så mange detaljer som jeg aldri har tenkt på.

I dag skriver vi 1. juledag og jeg kjenner virkelig juleroen senke seg. De to eldste er hos bestemor og baba etter en sein julefering i går og den fremtidige ektemannen er på skitur. Selv sitter jeg med kaffekoppen og oppdaterer meg på verden der ute mens minsntejenta sover ut alle inntrykk fra sin første julaften.

God jul til alle der ute!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar