fredag 21. september 2012

Grønn av misunnelse

Akkurat nå er jeg grønn av misunnelse på alle som gjør klar for Oslo Maraton i morgen- ekstra misunnelige er jeg på de som skal løpe hele distansen på 42 195 meter.

Det skulle vært meg også!


Frem til i dag har jeg stått oppført som påmeldt deltager på akkurat denne distansen- men jeg har jo visst siden tidlig desember 2011 at dette ikke ville la seg gjennomføre. Et svangerskap er ikke akkurat den mest optimale oppladningen til et slikt løp.

I dag tok jeg derfor turen til Rådhusplassen i Oslo for å omregistrere mitt startnummer til å gjelde 10 kilometer (selv dette er jo for langt akkurat nå). Nå gjenstår det å se om jeg benytter dette startnummeret i morgen tidlig eller om jeg i stede handler klokt og inntar tribuneplassen i sola sammen med barna for langing av energi og ivrige motivasjonsrop til pappan i huset.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar