fredag 2. mars 2012

Jiiippiiii!

Jeg har ikke turt slippe jubelen løs før nå, men jeg tror kroppen begynner å tilpasse seg hormonendringer, forflytning av tyngdepunkt og et energinivå i ubalanse. De siste to ukene har jeg sakte men sikkert beveget meg inn i en tilfredsstillende mengde når gjelder trening og hva jeg foretrekker å ha tilbakelagt av høy puls innen en bestemt tidsperiode.

Missforstå meg rett-det er likevel langt igjen til normal treningsmengde- og alt jeg gjør nå er tilpasset de endringer kroppen skal igjennom de neste månedene.

Min tilpassede treningsplan kan ses HER.


Denne fysiske oppturen blir feiret stort denne fredagskvelden. Nyinnkjøpte Kayano 18 er allerede på beina og siste utgave av Gravid godt plassert i fanget...fredagsvelden kan ikke bli bedre!

God fredag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar