søndag 18. mars 2012

Ekskludert fra tur

Jeg må innrømme at jeg i dag ikke var helt fornøyd når jeg ble satt igjen alene på hytta mens de andre spente på seg skiene og dro innover fjellheimen i strålende solskinn.

Men etter en heller mislykket skitur i går som endte med at jeg sto på knærne og brakk meg inn i ett kratt før jeg måtte gå tilbake til fots fordi jeg var redd for å besvime i utforkjøringene, var beslutningen om dagens tur allerede tatt uten min medbestemmelse.

I dag måtte jeg være hjemme!


Men jeg synes det er fint i sola på verandaen med varm te og påskeblader fra i fjor. Dessuten er jeg ikke helt alene her jeg sitter og kan kjenne en liten turner i magen som gir meg ivrige takkespark for Kvikk lunsjen jeg akkurat spiste.

God søndag fra sola i fjellheimen!

PS: jeg vil med dette også minne om Fjellvettregel nr. 8- Vend i tide, det er ingen skam å snu!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar