søndag 3. juli 2011

Skaper vi gode sommerminner?

Den sommeren jeg kunne krysse av 2 år som mamma, gikk det også opp for meg at sommerferien ikke lenger var den idyllen jeg hadde blitt oppdratt til å tro på.

Sommeren var nå blitt et overlevelseprosjekt hvor vi alle skulle komme oss helskinnet igjennom med et smil om munnen...

Jeg må innrømme at jeg til tider har lurt på hvordan mine foreldre greide å skape disse sommeridyllene som jeg nå streber etter for å kunne gi videre til mine barn.

Vil jeg misslykkes?

....men denne fjerde sommeren som mamma er det noe som ser ut til å skje.


Gårdslivet kan være topp for en 4 åring


Selma og Charlotte på inspeksjon i kjøkkenhagen

...og hva smaker egentlig ruccola?



..."mamma jeg skal bli dyredoktor jeg"...kooooommmmeda kuuuua!



....en 4 åring i bestemt dressur


.....og målrettet lek!


Jo da, det blir nok gode ferieminner og barndomsidyll ut av dette også:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar