søndag 7. oktober 2012

Fornøyd ja!

Bær over med meg- men jeg må rett og slett bare si at jeg er STORFORNØYD etter denne dagen. Eller etter hele uka egentlig- ting går mer enn fint og jeg trives godt- veldig godt! Velger da selvfølgelig å se bort fra det evige kaoset som befinner seg rundt beina mine, den konstante summingen som infiltrerer hodet mitt og at jeg ufrivillig, til en hver tid, befinner meg i en rolle som fredsmegler.

I dag klarte vi å stable hele familien sammen, både smått og stort- slik at vi kom oss ut på søndagstur i skogen rett over klokka 11.00. Vi gikk litt over 4 km, hadde strålende sol, fornøyde barn og blide foreldre.

Egentlig en liten rekord i seg selv dette- hurra!

I god driv med den "gamle" Speiderhytta som mål

Puppestell og bleieskift:)



Jo da- mamman er sliten men veldig veldig stolt! 

Pappas rygg er trygg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar