fredag 11. januar 2013

Treningsglede

Jeg har ingen nyttårsforsetter men har i stede satt meg noen mål for det nye året. Et av målene er at jeg skal bli litt mer sosial når jeg driver egentrening. Siden jeg synes dørstokkmila blir i overkant lang når jeg må dra meg ned på treningssenteret har jeg litt lett for å ta den korteste veien. Det betyr at min trening nå om dagen nesten utelukkende blir løping, løping og atter løping- og litt lett styrke på stuegulvet. Det er jo bra at jeg i et hele tatt klarer komme meg ut vil noen si- men det hadde jo vært fint med litt variasjon.

Jeg vet også at om treningsgleden og motivasjonen skal holdes oppe så må jeg sosialisere meg litt mer enn jeg gjør nå.

Men når dere ser videoen som følger så er det jo et klart bevis på at man kan finne masse glede ved trening på egenhånd også. Minstejenta blir helt i hundre når jeg ligger ved siden av henne på gulvet og utfører sit ups. Hver gang jeg kommer opp fra gulvet med overkroppen for en crunch (og samtidig lager en artig lyd med stemmen) så er det full jubel fra sidelinjen.

Det er motiverende det!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar