søndag 1. januar 2012

Godt nytt år 2012

Er det en ting jeg har lært meg de siste årene så er det å sette mine målsetninger og ønsker etter det stedet jeg befinner meg på. Altså lege de faktiske forutsetninger som grunnlag for hvor jeg ønsker å gå.


Så for de som måtte lure, her i huset er det ingen nyttårsforsetter. Her har jeg nok med og holde på plass de grunnleggende rammer og rutiner som vi ser som grunnsteinen i familiebedriften Johansen Vika, og som får oss til å fungere sånn noenlunde der vi ønsker å være i hverdagen.

Mor i huset har ikke trent siden noen dager før nyttårsaften. I stede har jeg holdt en vannrett posisjon så fort jeg har hatt mulighet og gått i vinkel når jeg har gjennomført dagens gjøremål. Kvalm, uggen og ekkel.

Uka og det nye året har startet, gubben i huset er i gang med vårens treningsprogram, mens mor fortsatt samler krefter på sofaen med en liten 4 åring som er full av vannkopper. Når hun er ferdig skal nok lillebror i huset ha sin runde. Inkubasjonstiden sies å være 10-20 dager fra man blir smittet til vannkoppene bryter ut.

Dette blir et godt nytt år....vi har bare utsatt det gode og spreke noen uker og gjør unna sykdom nå slik at resten av året 2012 kan nytes.

Godt nytt år til dere alle...måtte det bli fylt med masse energi, gode tanker og en vilje av stål.

Og husk; det man vil får man til!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar